2011-07-13

Mer resetankar snurrar i huvudet. Finna så många platser att se och så mycket spännande att göra. Jag vill verkligen göra allt och se det mesta. Tråkigt att min älskade sambo inte är särskilt pepp på att hänga med mig. Jag har ju tjatat på honom om att vi kan åka och hälsa på hans släktingar i Kanada men han är sådär intresserad. Jag vill jättegärna åka men vi får väl se. Sen håller jag på att tjata på honom att vi åtminstonde kan åka till Lonodn, där har jag redan varit men jag hoppas att en lite mindre resa ska göra honom sugen på fler. Funderar även på att börja bearbeta min storasyster att börja spara pengar så vi kan göra den där resan till Skotland eller Irland någon gång. Har även kollat upp möjligheterna för mig att åka på språkresa några veckor, något som verkar helt genomförbart utan att det ska svida allt för mycket i plånboken. Är just nu mest intresserad av att plugga spanska 2-4veckor och bo hos en spansktalande familj. Kanske kan vara något för nästa sommar ifall jag inte behöver jobba. Så mycket planer och jag som trodde att jag aldrig skulle vilja resa iväg igen när jag kom hem från Indien i April. Här sitter jag i Juli med världens kli i kroppen efter nya resmål och äventyr. Jaja, hoppas att man kan komma iväg kan man ju alltid göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0