2011-07-28

ÄNTLIGEN!!! Min heshet har äntligen börjat ge med sig. Nu kan jag prata, inte som förut men jag får fram ord och meningar och fler än en åt gången. Käns så skönt att kunna kommunicera igen.

Dagen har varit grå. Beslöt mig för att spendera eftermiddagen i Ystad med min familj och när det började spöregna och de skulle åka till sin stuga i Smygehamn så hängde jag på. De åker ju trots allt hem på Lördag morgon och jag jobbar dubbla skift imorgon så hinner inte träffa dem mer när de är nere. Nu blir det inte förens vi flyttar. Ska sova där en natt innan vi åker vidare mot Karlstad så blir en blixtvisit då.

Annars har den här dagen inte innehållit något av intresse. Har läst ut min nionde bok för sommaren och ska ta mig an den 10 nu. Har dock inte bestämt om det ska bli Wallander eller en boksamling med diverse böcker i sitt innehåll. Time will tell...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0