2011-06-02

Gud vad en massa sömn och vila kan göra under. Mår mycket bättre idag. Är täpptare i näsan men förövrigt frisk. Känns toppen skönt. Har till och med kunnat vandra i det fina vädret i typ 60 minuter. Tomelilla är väldigt fint under försommaren. Tror vi kommer få en toppen sommar här nere.

Funderar lite på om jga kommer dö av tristess i sommar i en liten stad där det inte finns något att göra efter jobbet. Har kommit fram till att nej, det kommer jag inte. Jag vet med all säkerhet att jag kommer överleva eftersom jag är född och uppvuxen i en liten stad där det inte finns något att göra efter jobbet. Jag är bäst på att fördriva tid med mig själv. Kommer nog bli en del bokläsande på den allmänna balkongen men det är ju bara trevligt. Om jag mot för modan skulle känna en enorm tristess så har jag ju även klickat hem ett jojo sommar. För er som inte vet det så kallas rabbatkorten på skånes kollektivtrafik för jojo-kort. Nu under sommaren finns det ett erbjudande om ett kort för 460kr som gäller i 2 månader och som kan resa kollektivt i hela Skåne för. Inte illa. På detta sätt ska jag och Jonas upptäcka österlen nu i sommar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0