2011-06-07

Min näst sista folkhögskoledag. Hände det något spännande?? Nä, eller, Eurasiaklassen höll ett föredrag om sin resa och tro det eller ej så blev jag lite sugen på att åka till kaukasusområdet. Låter spännande och värt ett besök. Ska se vem i min stackars vänskapskrets jag ska lura med mig dit. Jobbar ju just nu på att få med Sambon till Kanada så Kaukasus får vänta lite.

Sen var jag och Andrea och köpte avslutningspresent till Jens. Har sista "lektionen" med honom imorgon. Käns fortfarande inte alls sorgligt att vi slutar utan bara skönt eftersom jag redan känner att jag slutat.

Hemma har jag läst, druckit resorb mot min huvudvärk (hjälpte sådär, bättre än verktabletter men inte 100%), läst lite till samt älskat SJ. Ja, ni läste rätt, ÄLSKAT SJ! Visade sig nämligen igår att min kära pojkvän inte ska jobba till helgen och eftersom vi trodde att han skulle göra det så bokade jag, ensam en tågresa till mina föräldrar. När vi då fick veta att han skulle vara ledig tyckte jag synd om stackarn och skulle kolla upp precis hur omöjligt det vore för honom att åka med. Med tanke på att jag ska åka på fredag, om mindre än 3 dagar, så tyckte jag att det verkade hopplöst. Visar sig dock att ingen annan vill resa denna studenthelg för jag lyckades boka tågresa till sambon för bara 362kr tur och retur. Alltså, idag älskar jag SJ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0