2011-06-12

Söndagar i Tidaholm vet de flesta som kommer härifrån är ganska sega dagar. Inget är öppet och det enda som händer är diverse gudstjänster typ. Men inte mig emot. Har varit så trött idag och vet inte vad det är just nu men känner mig inte tipp-topp rent psykiskt. Hoppas balansen ska återställas snart för annars vet jag inte vad jag ska göra. Men jag har ju sådan fruktansvärd tur att jag har en Jonas som bara finns och kramar om när det behövs.

Jaja, mår inte särskilt dåligt för er som tolkar in för mycket i min beskrivning av mitt sinnestillstånd. Är bara trött både mentalt och fysiskt.

Dagen har spenderats mestadels hos mina föräldrar. På eftermiddagen åkte vi ut till blåhultskapell för att lyssna när Lillstrumpan skulle sjunga lite. Filmade endel så ska se om jag lyckas lista ut hur man får ut det här, om videosarna är något att ha menar jag.

Nu ska jag kolla en film med mamma och sen blir det sängen. Imorgon väntar lunch hos mormor så då behöver jag en god natts sömn innan.

Kommentarer

Postat av: Anette Westerdahl

Jätte vackert... !!!!

2011-06-13 @ 12:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0