2011-06-23

Då vart man ensam för resten av kvällen då. Sambon blev inringd till ett par timmars extra jobb idag och fattiga studenter som vi är så tackar vi aldrig nej till extra timmar. Resultatet blir dock att jag blir ensam hemma. Det känns dock inte så negativt. Ska skypea med SysterYster och kolla på vad jag vill på TV (om det går något jag vill se på TV vill säga). Tror det kommer bli ganska nice.

Idag har varit en lugn dag fylld av kallaha(stavning?) turnering som jag vann samt beök på biblioteket. Inte illa. De har så fina notböcker man kan låna på Tomelilla bibliotek, tyvärr inget för trumpet/kornett men jag spelar ju inte så ofta så det gör inte så mycket. Blev istället två böcker fyllda av pophits som jag kan öva mina pianoskills till. Måste ju öva för att bli bättre och om ca.8 veckor har jag ju inte direkt något piano längre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0