2011-06-27...2

Då var min första arbetsdag till ända. Har bäddat och städat hotellets alla rum (7st och lägenheten). Var lagom ansträngande för att vara första dagen på sommaren. Kändes som en precis perfekt start på jobbet. Fick även plättar till lunch. Mycket gott. Imorgon fick jag sovmorgon också eftersom det flyttar in folk i rummen så ingen mer städning förens de flyttar ut i slutet av veckan. Min uppgift imorgon blir då lunch. Toppen!!

Hemma idag har jag inte gjort många knop. Läst lite, slappat, kollat på Skilda Världar och lagat mat och diskat. Gjorde en utomordentligt god Mousacka och köpte mig lite lakritsglass till efterrätt. Mums. Kommer tråka ut mina bloggläsare med inlägg om jobb och mat den här sommaren tror jag minsann.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0