2011-05-11

Årsdagar har man många på ett år. Julaftnar, födelsedagar, påskar och så vidare. Idag har jag och Jonas treårsdag. Jag har varit ihop med den stollen i tre år. Herregud...tur att jag tycker om honom ;p.

Jag är ingen överdrivet romantiskmänniska så jag har inte tänkt hitta på något särskilt idag. Har fixat med hemlisar igår ju men inget mer. Fick dock frukost på sängen imorses och en påse MnM's. Inte helt fel om du frågar mig. Men det handlar ju inte om att man ska ge saker till varandra eller att man ska göra saker för varandra bara på årsdagen. Frukost på sängen får jag lite så där då och då och hemlisar och presentbyten händer lite när andan faller på. Jag tror att det är viktigt i ett förhållande. De där små sakerna man gör för varandra. Och bäst av allt, roligt ska man ha och det har vi. Massor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0