2011-05-12

Idag har jag haft lektion typ 1h innan vi slutade. Kollade på Lisas bilder från resan så det var ju kul men känns så ovärt att vara där en timme och sen inse att man kunde stannat hemma. Jaja, jag stannade en stund extra och hängde med Lisa. Valde ut bilder till bildspelet som ska finnas på våran utställning i näst nästa vecka. Många bilder blev det så vi måste nig ta bort några tror jag, men fina var de allihop.

Nu sitter jag hemma och försöker komma igång med att sticka en tröjärm. Än så länge har det blivit fel 2 gånger så hoppas på tredjegången gilt. Jag tror det kommer gå till slut. Blir nog bra, lite tålamod bara.

Ikväll ska jag tillbaka till skolan och mysa och kolla på Eurovision semifinalen. Heja Saade!! Brukar verkligen inte gilla Eurovision men är svårt att inte ryckas med i Violas och Lisas entusiasm (stavning?). Jag ser verkligen fram emot att umgås lite ikväll och på lördag då den stora finalen är!!:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0