2011-05-13

Fredagen den trettonde insåg jag precis att det är. Har nog inte haft så mycket otur än om jag precis märkte att det är otursdag. Har ju i och för sig fått ett paper cut som svider lite...hmmm...

Jaja, dagen idag har gått åt till utställningsarbete, det är det vi kommer hålla på med hela nästa vecka så lär tröttna på det ordentligt. Idag har vi mest valt ut bilder och filmer som ska visas. Kommer bli great tror jag. Vet inte hur det som de andra valt ut ser ut men håller det samma kvalité som våratt så kommer vi få en bra utställning (ingen rivalitet mellan klasserna, nej då ;p). För er som inte vet det så gör vi på Österlensfolkhögskola och som går i Sydasien- och Ursprungsklassen en utställning. Vernisagen blir tisdagen den 24 maj någon gång på eftermiddagen, minns inte exakt tid. Sen står utställningen uppe veckan ut. Välkomna!

Den här helgen kommer nog flyga förbi. Imorgon ska jag laga massa mat för att göra matlådor till nästa vecka och så är det ju Eurovision Song Contest finalen. Tror att Sverige har goda chanser, vi vinner nog inte men lär inte komma sist heller. Övre delen av mitten skitktet (stavning?) tror jag allt. Mina favoriter, efter att enbart ha sett semifinal 2, är Irland, Sverige, Vitryssland och Bulgarien tror jag nog. Kommer bli en toppen kväll.

Söndagen så blir det lite jobb och sedan lite mer matlagning och kanske ett snabbt varv med dammsugaren. Får se vad som orkas med. Kommer bli en bra helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0