2011-05-25

Hemkommen från en fett lam födelsedagsfest. Ja, den var slut så att jag var hemma klockan åtta på kvällen. Födelsedagsfesten var för mig, för jag är ju 20 nu och jag uppskattade presenterna och spritmuffinsen väldigt mycket. Tråkigt dock att folk var opepp och hade en massa annat för sig. Ändock lite skönt eftersom jag nu haft huvudvärk i 24 timmar som vägrar ge sig. Funkade inte med ipren igår så idag har jag svalt två alvedon och väntar på att de ska verka.

Dagen har idag spenderats vid haväng där vi i Sydasien och Ursprung har letat bärnsten. Fett skoj i typ 5 minuter. Jag och Hannes hade dock ganska trevligt med att titta på Ninas energiska letande. Dom är tokiga de där i Ursprungsklassen.

Imorgon ska jag visa utställningen för Jonas och på eftermiddagen ska vi åka till ett kanibalmuséum. Kommer nog bli kul tror jag. Gillar ju inte museum så mycket men tror det kan vara intressant med ett om kanibaler.

Jaja, nu ska jag lägga mig ner och vänta på att alvedonen verkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0