2011-05-26



Tror att jag nämnde igår att vi var ute och letade bärnsten. Så här kände Lisa och Nina inför bärnstensletandet. Vi var ute vid Haväng vilket var en väldigt fin plats. Bland annat besökte vi Lindgrens Länga, ett utomhusmuséum innan bärnstensjakten började.





Under dagen idag hade jag ingen kamera med mig men vi besökte ett kanibalmuséum någonstanns på skånes landsbygd. Mannen som ägde det hade varit i mellan 150 och 160 länder och hade släpat med sig massor av coola och konstiga prylar hem. En massa penisskydd och statyer och hattar och sådant. Han hade även en del intressanta instrument. Blev riktigt sugen på att starta en egen instrumentsamling med olika instrument från en massa olika länder. Vore ganska kul.

Kvällen idag hade jag inte tänkt att göra så mycket. Mest slappa och eventuellt gå upp på skolan och dansa salsa. Så blev det ju självklart inte. Någon gång på eftermiddagen kvällen så undrade Jonas om jag kunde klippa honom och vid tio kom jag ur badrummet med nyklippt pojkvän. Skit jobbigt och jag blev inte alls nöjd men han verkar glad. Bäst av allt tyckte jag var att jag för besväret så diskar Jonas efter dagens storkok. Inte dumt det där med tjänster och gen tjänster.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0