2011-05-27

Jag stickar och stickar. Är snart klar med tröjan, lär ta någon vecka till eller så men sen bör den vara färdig. Hoppas den blir snygg och kommer passa. Är lite svårt att avgöra det just nu.

Har även jobbat hårt och blivit klar med min uppsats. Ska bara finslipa lite, har bett mor, Sara, Jonas och Putte att läsa igenom den så att den kan bli så bra och tydlig som det bara går. Jonas hittade lite alla möjliga småfel, får se vad de andra hittar. Har inte heller en särskilt bra titel till arbetet men det är väl mitt minsta problem. Käns skönt att den snart är klar i alla fall.

Ikväll ska jag på utställningen Guilty Pleasures som eleverna på Östra Grevie håller i Malmö. Ska bli spännande och roligt att se vad de fått ihop. Är nyfiken.

Helgen kommer mest vara jobb och jobb och ensam hemma eftersom Jonas också ska jobba. Snart är vi dock båda två lediga på veckorna och kan umgås lite innan sommarjobben börjar på allvar. Tror det kommer bli en toppen sommar nere i Skåne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0