Återigen är det fredag

Då var det helg igen. Tiden springer iväg trots att jag inte har särskilt mycket att göra för tillfället. Har redovisning på tisdag men den har jag varit klar med i dryga 2 veckor så den känns inte särskilt tidskrävande för tillfället. Nästa redovisning/examinationsuppgift är inte förrens efter jul så det behöver jag inte börja med än. Ska ju ha något att göra de första veckorna på jullovet också. Försöker för en gångs skull läsa igenom kurslitteraturen vilket faktiskt är ganska intressant i kursen jag läser nu så det är ett ganska trivsamt tidsfördriv. Men man orkar inte hur mycket böcker skrivna på konstigsvenska som helst på en dag. Nä, tacka vet jag seriernas lättsamma värld av underhållning. Något ska jag ju roa mig med....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0