En höstig tisdagseftermiddag...

...som denna sitter jag i min lilla lilla lägenhet och tänker på vilka bra saker som hänt/händer idag. Saker som gör livet så där lite extra fint en tisdag.

  • Jag har tittat på Räddningspatrullen när jag åt frukost
  • Jag fick arbeta med min fina studiegrupp
  • Jag sälskapade med en fin vän till skolan
  • Det låg ett fint brev i min post idag med kort på världens finaste lillstrumpa och fina rader om det saknade familjelivet. Kommer antagligen skriva ett svar på detta under veckan.
  • Jag har vetskapen om att idag eller imorgon blir någon jag tycker om glad för att denna person hittar ett kärleksbrev på sin dörrmatta.
  • När man är vuxen är det ingen som säger till en att man inte får ta en stor sked nutella och äta direkt ur burken för att det är gott. Detta trots att det bara är tisdag.
  • När man ska handla och maten kostar mindre än man räknat med.
  • Ett avsnitt av House.
  • Bra musik.
  • Intressant kurslitteratur.
  • Powerstep med en god vän.
  • Värmeljus och stektpotatis i kvällsmörkret.
Idag känner jag mig alltså lyckligt lottad att få vara jag. Detta trots instäld föreläsning och saknad efter familjelivet. Blir ensamt att vara ensam. Men ändå är livet ganska bra så här en hösig tisdagseftermiddag.


Kommentarer

Postat av: Sanna

Åh, jag har också en extra fin tisdag! Men jag köpte lax så maten kostade INTE mindre än beräknat, nu ska jag bannemej njuta ;)



Hoppas att allt är toppen med dig! :D

2011-11-08 @ 17:37:40
URL: http://sannaschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0