Ny vecka + ny kurs = Nya friska tag

Idag är det första dagen i en ny vecka. Livet bara rullar på. Var inte länge sedan det var måndag känns det som. Fort rullar veckorna och snart är det jul, Gran Canaria, London, sommar och förhoppningsvis Spannien. Inte helt fel att tiden går fort när man har sådanna saker att se fram emot.

Ny kurs startades idag också. Den lärande eleven heter den. Det verkar vara en intressant kurs. Lite mer praktiska moment än den förra kursen vilket käns bra enligt mig. Något som käns mindre bra är att första obligatoriska momentet är redan i nästa vecka. Då ska en bok vara läst och gjord till en intresseveckande presentation. Det tror jag att de flesta som läst kurslitteratur håller med mig om är en stor utmaning. Den boken min grupp fått verkar dock okej så det ska nog gå bra. Förväntningarna på kursen är höga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0