Jaha, vad gör jag nu?

Då vart tentan skriven. Kändes okej kan jag meddela. Kunde gjort bättre och kunde gjort sämre. Nu är det bara att vänta tre veckor och se vad resultatet säger.

I och med att tentan är skriven är pluggandet över vilket innebär ledig tid för mig. Vad ska jag göra med denna tid? Vad tycker jag är roligt att göra? Någon som vet för jag är inte säker på att jag minns. Snart är det åtminstonde dags att äta lite mat, tur det för jag kan verkligen inte komma på något annat att göra. Är nästan lite pinsamt hur man vänjer sig av med fritid fort.

Förrådsmysteriet har tagit en ny vändning också. Fick idag veta att jag fattat mitt lägenhetsnummer fel och att det inte är det nummret som står på lägenheten. Självklart inte, varför göra det lätt för sig. Istället är mitt lägenhetsnummer 115 och jag ska således ha förråd 115. Okej tänkte jag och skuttade ner för att kolla så ingen snott det förrådet också och upptäcker att nej, ingen har tagit förråd 115 eftersom det sista förrådet har siffran 060. Så, bara att ringa hyresvärdarna igen och hon blev lika förvånad som jag. Blev dock lovad att hon skulle ringa runt och fixa med detta idag så jag borde få ett förråd imorgon senast kan man ju tycka. Spännande det här i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0