Pluggdag

Som vanligt ägnas högskolestudentens vardag åt att studera, studera, studera. Idag är det dock inte jag som pluggar särskilt mycket utan jag mest tittar på och låter andra våndas. Orsaken till detta är att jag i stort sett är klar med uppgiften som ska in i nästa vecka och blev godkänd på tentan så nu väntar en viss tids lugn innan jag får uppsattsen jag ska opponera på. Ganska skönt tycker jag.

Istället har jag idag bestämt mig för att jag till våren ska odla saker på balkongen. Till exempel har jag läst att man ska kunna odla rabarber och potatis. Jag ska även försöka mig på kryddväxter och kanske något mer. Ska bli skojigt att se om det fungerar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0