Fullt ös medvetslös

Nu är skolan i full gång. Har föreläsningar om skolans styrning och historia samtidigt som jag läser böcker om ämnet och funderar på varför man börjar med något så himskans tråkigt. Ser fram emot VFU'n nästa termin och ämnet som ska läsas. Denna termin är inte det minsta fokuserad på yngre barn utan på skolväsendet i stort och som gjort för att man ska ge upp och lägga av. Det är ju dock inte min stil att ge upp så tänker plåga mig egenom det hela och försöka göra bra ifrån mig på examinationerna så jag slipper göra allt igen. Har haft en av tre examinationer så här långt och den kändes bra men resultatet kommer ju inte än på ett tag.

Utanför skolan gör jag inte mycket. Försöker umgås med nya vänner och hinna med att vårda en särbo relation. Inte det minsta lätt men vem har sagt att livet är lätt. Trevligt har jag det i alla fall och nu i den kommande veckan ska jag börja träna så jag får något annat att göra än att plugga. Ska faktiskt bli kul, tro det eller ej.

Ska försöka komma igång och uppdatera här lite oftare igen men kommer nog aldrig tillbaka till mitt flitiga ett inlägg om dagen bloggande igen.  Har helt enkelt för mycket annat i livet just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0