Morgonstund har guld i mun

Nu har jag 2 minuter innan jag måste gå till skolan och börja jobba med en gruppuppgift som ska vara klar imorogn. Är väldigt kritisk till hur schemat för det här temat är lagt och jag tror inte alls att tiden kommer räcka till men säger läraren att det räcker med 3h så gör det väl det.

Idag är det även dags att börja plugga till tentan om exact en vecka. Eller börja plugga är ju fel för alla gruppuppgifter vi gjort den senaste veckan har ju varit förberedande. Tror att jag har planerat in tillräckligt med pluggtid för att klara av det här. Ska till och med åka med Sanna och Timmy till Linde i helgen för att vi ska kunna plugga där.

Sista stora saken som händer idag är att jag ska prova mitt nya träningskort. Ska på danspass på KauIf så önska mig lycka till :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0