Hemmafru och handbollsfantast

Denna vecka är jag hemmafru i Göteborg. Är ju ledig eftersom min rapport varit klar ett tag. Åkte därför ner till Göteborg för att umgås och mysa. Min kära pojkvän är dock inte leidg så jag får vara en riktig hemmafru som det ser ut just nu. Jag diskar, tvättar och bakar bröd. Att handla mat ingår också i mina sysslor. Ganska nice ändå. Kan tänka mig att vara hemma fru när det är så här tidsbegränsat och bara vi två. Annars är jag helt för att dela på sysslorna men kan tycka att eftersom jag är hemma hela dagarna så blir det så att jag gör mest hemma.

Såg ni handbollsmatchen idag?? Gud vad jag blev nervös på slutet. Två utvisade, fyra mot sex, inte kul alls. Tur att det slutade bra i alla fall. Känns bra när det är så där lite lagom spännande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0