Kursstart

Det där med att börja en ny kurs är ju alltid lite spännande. Allt är nytt, igen och man får massa information, igen. Känner ni igen er? Idag har varit en sådan bra start på nya kursen att jag bara längtar efter imorogn då jag ska sitta hemma och läsa kurslitteratur. Hade egentligen tänkte städa för det ser hemskt ut här men tror det blir litteratur istället. Vet inte om jag är den enda människoan på jorden som hellre läser kursböcker än städar. Detta verkar annars vara ett ständigt problem för studenter, att städningen börjar locka så fort studierna kallar. Jag känner än så länge oftast tvärtom. När städningen börjar bli ett måste ställer jag mig frågan om jag inte har en liten kursbok att läsa? Som tur är finns det oftast en sådan till hands.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0