Tummen ömmar och huvudet är trött

Idag har jag försökt fixa och komma i ordning så mycket som möjligt innan kursstarten imorgon. Började dagen med att läsa lite i kurslitteraturen. Efter det kallade tvätten och sen bar det av till ica för att handla mat. När jag kom hem ställde jag mig i köket och gjorde två limpor och en potatisgratäng. Nu har jag precis avbrytit mitt projekt att sätta upp tyger på garderoberna eftersom min tumme värker och häftstiften började krångla. Kan fortsätta en annan dag, men fins blir det. Tvätten har jag hunnit vika också. Om ca två timmar är det dags att sticka och träna och sen är det handboll. Fullspäckat schema minst sagt och då har inte den nya kursen ens börjat än...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0