Underbara litteratur

Idag har jag verkligen fått gotta mig i min litteratur till max. Har läst dryga 150 sidor och skrivit små diskussionsfrågor till som vi kan prata om i min studiegrupp vid ett väl valt tillfälle. Känner mig så duktig så. De böcker jag läst i idag är Barnet, språket och miljön av Ann-Katrin Svensson och Hur barn lär sig läsa och skriva av Caroline Liberg. Inte dumt alls.

För att göra min studentdag komplett lagade jag pasta och bacon till lunch. Då självklart en liten sås med bacon i. Mer exakt var det grädde, lök, vitlök, gurka fetaost och bacon i såsen. Inte dumt alls. Känns bra att äta pasta och bacon när man kan göra det på det viset. Mycket bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0