Alla mina krämpor

Idag har jag så många krämpor att det är svårt att hålla koll på alla. Min rumpa har träningsverk vilket är det minsta av mina bekymmer kan jag glädja all med. Mina ben har benhinnesinflammation så ingen träning på några dagar för min del. Mina leder är trötta. Mitt bröst verker och har gjort det de senaste 3 dagarna. Livet är inte en dans på rosor kan man väl säga... Nu finns det säkert någon som undrar varför jag inte går till läkaren och det ska jag säga dig att det finns det inget bra svar på. Det luktar intensivvårdsavdelning, är det en giltig anledning? Går jag dit så är jag sjuk, en anna av mina brillianta anledningar. Det kostar pengar, som jag själv tydligen inte tycker att min hälsa är värd... Ja, ni förstår. Jag har iallafall varit på apoteket och köpt piller som kanske kan tänkas hjälpa. Fattade aldrig om det var piller som det dröjer ett par dar innan de verkar eller om man ska bli frisk direkt... Vi får se helt enkelt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0