Long time no see

Nu har jag inte känt för att blogga på evigheter. Inte för att det inte händer något i mitt väldigt intressantaliv utan för att jag har haft annat för mig. Käns som att jag står inför en del livsomvälvande beslut men inte vet varken ut eller in... Sådant som man måste tänka över i ensamhet och som gör att orken att blogga dör ut...
Men nu är jag på banan. Denna helg spenderas i Göteborg med alla särbos. Har ju just nu ett minst sagt komplicerat förhållande som innehåller en massa särbos hit och dit ;p. Jaja, kul att de alla kommer överens så vi kan göra utflykter tillsammans i alla fall.
Planerna inför sommaren som snart kommer rullar runt i huvudet. Jag hoppas så på att alla som vill ge mig presenter på födelsedagen hör av sig till min mamma så att alla lägger ihop så jag får en gitarr. Jag ska lära mig att spela på en sådan i sommar har jag tänkt... Sen hoppas jag på att få vara funktionär på någon festival, det vore något nytt. Jag tänkte åka till farmor och bo ett tag. Jag tänkte hälsa på på mitt gamla jobb och jag tänkte åka till Kiruna. Tror även vi ska försöka kläma in en ite semester med mig och alla särbos. Får se hur många planer som blir av och hur många som fortätter att vara drömmar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0