Uppgiftssnurr

Jag försöker och försöker förstå vad gruppuppgiften vi ska göra går ut på. Jag har provat allt bland annat har jag överastt akademiker svenskan till anna-svenska, diskuterat med klasskamrater, försökt börja i en ända och se om det klarnar och sist men inte minst har jag mailat och frågat läraren och fått ett svar som var ännu obegripligare. Hur ska jag veta vad jag ska göra när jag inte fattar och inte får hjälp? Nu har jag i alla fall börjat markera avsnitt i kursplanen i Svenska som jag tror att min grupp kan tänkas använda sig av. Ska skriva ut det och ta med till gruppen imorogn och se om de tycker att det hjälper. Jag har även skrivit upp böckerna som kan tänkas examineras i denna uppgift, tänkte att då har jag i alla fall något med mig till gruppmötet imorgon...

Idag fick jag även tillbaka min barnintervjuuppgift och det var ett fett stort G på den. Inte illa och en hel massa konstruktiv kritik som var formulerad sådär bra så man känner att man kommer ha hjälp av den i framtiden. Inte illa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0