VFU

Då har min VFU-period dragit igång med full fart. Går långa dagar och är helt slut när jag kommer hem. Idag skulle jag nog dock få sluta tidigt. Kanske redan klockan 14.30 eller var det 15.00?? Man vet aldrig. Igår däckade jag vid nio eftersom jag var så himla trött. Har inte gått och lagt mig vid nio på väldigt länge vill jag lova.

Jag trivs dock som fisken i vattnet och vad jag kan se så är min lärarutbildare nöjd med mig så det är ju bra. Nästa vecka börjar jag hålla egna lektioner och ska få delta i en studiedag, på lärarnas sida. Ska bli spännande att se vad de gör när elverna får ledigt...

Denna bild hänger på "mitt" klassrum tillsammans med ett brev för att alla ska veta vem jag är

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0