SOCKER ÄR GÔTT!!

jag försöker verkligen bli av med mitt sockerberoende. Hat jobbat jättehårt på det de senaste veckorna. Typ bara ätit godis en dag i veckan och försökt att inte ha socker i thet och sådanna saker. Men den här helgen spenderar jag hos farmor och som vanligt går jag till godisskålen det första jag gör och trycker i mig godis utan att tänka. Sen kommer jag på vad jag gjort och så vips är jag ett sockermonster som bara MÅSTE ha mer. Kan inte sluta. Det är ju så gott. Och nu tänker väl några människor att "Skaffa dig lite självbehärskning människa" och jag är ledsen, men jag har ingen. Önskar att jag hade det men icke sa nicke. Nada finns det... Så nu ska jag äta lite mer socker och hoppas att jag klarar av att ta mig ur detta nästa vecka istället....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0