Vad är väl en dag i solen...

Alldeles alldeles underbar. Min dag har bara sprungit iväg, eller försvunnit. Jag har suttit i solen och skrivit på vad som kommer bli min examinationsuppgift i SO så småningom och haft det allmänt gött. Pluggeffektiviteten var låg men humöret på topp. Inte är det alltid lätt att motivera sig en solig söndag.
 
Jag har även varit på gymmet en sväng, gick dit och gick hem vilket innebär 2x40 mins promenad och 20min ben/armpass och 30min core. Så ordentligt med träning blev det. Känns gött i kroppen.
 
En kompis ringde också och frågade om jag ville ta hennes vikarieplats i en 6a imorgon så det ska jag också göra. Vem vill inte vikariera för vikarien. Var evigheter sedan jag jobbade nu så ska bli riktigt skoj. Och jag har förberett mig genom att ladda plattan full med mattekluringar och lite svenska uppgifter. Ifall det inte skulle finnas en planering menar jag.
Nästan så här varmt och skönt har det varit idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0