Vinna och andra nöjen

Idag har jag varit på LÄSKs idrottstid och deltagit i diverse lekar. Temat för idag var "tävla mot kommittén" så det är vad alla LÄSKare har gjort. Eller ja, alla var väl att ta i men några tappra själar som trodde att de hade en chans. Men haha, tji fick de för årets kommitté är ju ganska fenomenal så vi vann. Såklart. Ingen hade väl trott något annat.
 
Jag har även haft en utekväll som varade i 50 minuter (det inkluderar resan till och från stället vi besökte). Tekniskt sett var det väl inte en utekväll men eftersom jag inte lever världens mest partyliv så räknar jag även de små utekvällarna. Det var en kompis band som spelade i en musiktävling så vi gick ditt och visade vårt support och röstade på dem. Så nu håller vi tummarna fö att de ska vinna antingen tävlingen och få åka på riksfinal eller att de ska få vara med och spela på Putte i Parken i sommar. Eller ja, varför inte både och? Det var kul att höra dem och de var väldigt bra så det var inte en dålig utekväll...bara en väldigt kort en...
 
Okej, jag hade tänkt bjuda på en bild på ett annat nöje men det verkar inte funka så ni får klara er utan...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0