Dog days are over

Så nu var det gjort. Dagen D var här och försvann. Tentan är skriven och jag har absolut ingen aning om hur det gick. Kan fåt VG lika gärna som U. Underlig känsla men jag fick ur mig typ allt jag kunde så jag hade inte kunnat göra det bättre. Känns skönt att det är gjort.
 
Resten av dagen har gått åt till att städa min lilla etta. Som jag har förstått det så finns det två sätt att hantera tentaångest. 1. En städare hela tiden och diskar efter varje måltid ungefär. 2. En städar inte alls och lever i en svinstia från det att ångesten började tills dess att tentan är skriven. Jag hör till kategori 2 så efter en tenta som faktiskt gett mig ångest så är min lägenhet en sanitär olägenhet. Inte ens silverfiskar och kackerlackor vill bo kvar. Men nu är det rent och fint runt mig. Jag menar när det tar 3h att städa 38kvm så vet en att det var äckligt från början men är jäkligt rent och fint nu. Med andra ord är jag extremt nöjd med mig själv idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0