Fuckin' Perfect

Som rubriken säger har jag haft en ganska så bra dag idag. Hur kan det bli annorlunda när en lagar den godaste lunchen ever. Tomatsoppa och nybakat bröd. Så gott. Perfekt start på arbetsveckan liksom. Mums. Sen har jag ju haft kursstart idag också och kursen vi ska läsa nu verkar mycket bättre än den tidigare så det känns också bra. Den handlar om läsinlärning, läs- och skrivsvårigheter och bedömning om jag förstått det hela rätt. Så det är ju väldigt bra om det är en br, inpirerande kurs med mycket att ge.
 
Precis nu kom jag hem från ett pass bodycombat. Älskar de passen. Aggretioner bara flyger ut och får bearbetass handgripligen. Detta då till skillnad från i bodybalance där aggretionerna mest rinner av en och en hittar sitt inre lugn. I bodycombat får en istället banka skiten ur sina aggretioner tills de inte finns kvar. Mycket skönt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0