I just wanna lay in my bed

Så, imorgon börjar det igen. När en pluggar på universitet har en ju inga lov som ni kanske känner till. Men med den nivå jag haft på min utbildning det senaste ka jag allt kosta på mig lite ledighet. Imorgon ska vi dock köra igång igen, 1st redovisning och 1st seminarium. Sen är det en tenta kvar så är kursen slut. SKÖNT! Jag läser ju dock extra för att ha lite att göra så helt ledig har jag inte varit. Den där grammatiktentan som jag har i min extrakurs gör mig nervös och ger mig ångest. Idag har tyvärr inte ens den ångesten kunnat få mig motiverad att plugga, eller göra något över huvudtaget. Så istället har jag tittat på Bones. Hela dagen. Känns som mänskligt förfall men om drygt 2h ska jag gå och testa ett nytt pass på gymmet. Får se om det lyckas få mig mer produktiv...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0