Let's talk about sex baby

Idag har jag något som jag brukar kalla för en hungrig dag. Det innebär att jag kan äta hur mycket som helst och blir inte mätt. Jag har ingen aning om vad dessa dagar beror på eller vad jag ska göra åt dem. De kommer ibland och brukar aldrig vara mer än typ 24h. Problemet är att jag försöker sluta småäta just nu (och nej, fenomenet kan inte bero på det, jag har denna känsla även när jag småäter som en tok). Men att jag försöker sluta småäta gör att jag inte vill äta massa bara för att jag inte kan bli mätt. Så jag tänkte att google är min vän och sökte på konstant hunger och fick upp en artikel från aftonbladets viktklubb som talar om för mig att min hunger kan vara ett behov av sex :p. Egentligen listar de 10 orsaker till varför en kan känna sig hungrig fast än en egentligen borde vara mätt men bara tre passar på mig. Så antingen har jag förlite sex, drickr för dåligt eller har för mycket hjärnkemikalier. Så är det inte sex så kan det vara att min kropp producerar cannbies liknande ämnen som gör mig hungrig. Låter som vettiga saker. Nämnde jag att artikeln helt saknar källor och med andra ord kan den vara helt påhittad. Jag skulle definitivt tro att det är en rimlig möjlighet. Här är hela artikeln om någon vill kolla in den själv: http://viktklubb.aftonbladet.se/v4/hem/openarticle/10260084/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0