Lullaby of Birdland

Så idag har inte varit en särskilt bra eller produktiv dag. Har mest varit jättetrött och legat i soffan under mitt täcke. Borde plugga inför tentan på lördag vilket ger mig pre-tenta ångest. Blir lite paralyserad av tentaångest och vill gärna krypa upp i fosterställning. Något som inte är särskilt produktivt. Att det snöar och är kallt gör inte direkt saken bättre.
 
Men lite bra saker har jag allt gjort idag. Varit och handlat så nu har jag mat så jag klarar mig ett tag och sen var jag och tränade. Bodybalance är det perfekta sättet att få själsro och muskelvärk. Dock var det sista gången på ett tag som jag kan gå på onsdag kvällen. Min kvällskurs om genus och ledarskap börjar nästa vecka och såklart så krockar det.
 
Men nu ska jag sova och hoppas att morgondagen blir bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0