Nytt år nya tag

Nu kändes det som om det är dags att ta ett nytt tag i det här bloggandet. Har inte riktigt haft tid och ork med det under året som gott. Kort kan en säga att 2013 var ett skitår för mig men jag ser fram emot 2014 med allt vad det har att erbjuda. Jag gjorde dock mycket kul 2013 så helt bortkastat var det inte och fån och med nu ska jag försöka fokusera på det positiva i mitt liv. 2014 ska bli ett år när jag samlar på ork och energi och glada stunder. Vi får väl se hur det går, men det är väl värt ett försök.
 
år 2013
 
Reste till NY och fick se Lejonkungen musikalen
 
Besökte finaste vännerna i Uppsala
 
Spenderade mycket tid med farmor
 
Flyttade in i en finfin lägenhet som har extremt hög mysfaktor
 
Fick min första paketkalender någonsin
 
Har inga bilder från min resa till Berlin men där var jag också en sväng, samt båtluffade lite i Stockholms skärgård.
 
Påbörjade projekt skänka hår. Så här långt kom jag på ett år. Ska bli 30cm avklippt svans så har en bit kvar men är på god väg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0